Mint er virkeligt sejt...

Danish Forum

Mint er virkeligt sejt...

Postby Sonne on Sat May 05, 2007 10:15 pm

Ja, desværre skal man jo kunne engelsk for at kunne kommunikere med de fleste her inde, men da der også lige er en dansk del, så kan jeg i det mindste lige få mit budskab ud til jer! :-) Mit engelske rækker nemlig kun til små sætninger.. heh e..

Jeg har ikke rodet med linux længe, og det er kun på min gamle pc. Til normalt brug, bruger jeg en Mac.
Men efter at have prøvet forskellige distoer, er jeg altså virkeligt blevet forelsket i Mint, den virkeligt dejlige menu osv. Alt glider bare. Det er altså dejligt. Jeg undres over hvorfor M$ stadig kan eksistere...
Sonne
Level 1
Level 1

Linux Mint is funded by ads and donations.

Postby Husse on Sun May 06, 2007 5:41 am

Välkommen till Mint Sonne
Det finns nÃ¥gra skandinaver här som kan svara pÃ¥ skandinaviska sprÃ¥k. Jag tror du förstÃ¥r svenska - jag förstÃ¥r i alla fall danska :)
Vi har "sogar" en dansk i vårt team :)
Jeg undres over hvorfor M$ stadig kan eksistere...

Du er icke allene :)
Image
Don't fix it if it ain't broken, don't break it if you can't fix it
Husse
Level 21
Level 21

Postby Sonne on Sun May 06, 2007 6:58 am

Jamen tak tak, og jeg forstår skam fint svensk! Bor på Bornholm, den lille Ø neden under sverige.. Mange danskere mener jo vi er en del af sverige.. he he...
Du kommer fra noget nær Borås... Gad vide om jeg ikke har været der.. det siger mig et eller andet... hmm.. kan ikke helt huske det...! Kører Eksport for min fars Transportvirksomhed i sommerferie osv..

Nå men mint er altså totalt sejt... ih..! :-)
Sonne
Level 1
Level 1

Return to Dansk (Danish)