Chatmøde i Mint Danmark

Danish Forum

Chatmøde i Mint Danmark

Postby simpel on Wed Dec 14, 2011 7:16 am

Vi holder det første møde på Mint Danmark Chat mandag d. 19 december kl. 20.00

Du kan tilmelde og logge dig ind her: http://mintdanmark.dk/mintchat.

Dagens punkter:
1. Skal Mint Danmark http://mintdanmark.dk være vores faste mødested for alt der vedr. Mint - hvorfor dele viden ud over mange kanaler, når man kan samle det et sted, vil det ikke være mest livligt for os alle Mint-brugere.
2. Hvilke kanaler skal vi have på Mint Danmark-Chatten, skal vi have en kanal eller skal vi have flere. Hvis ja, så hvilke.
3. Kan vi blive enige om, at vi holder møder på Mint Danmark Chat første mandag i måneden for eftertiden.
4. Skal der være forandringer på Mint Danmark - er vi tilfredse? Vi skal passe på, at der ikke kommer for mange hovedemner på siden, men tiltag modtages.
5. Hvor er Mint på vej hen?
simpel
Level 1
Level 1

Linux Mint is funded by ads and donations.

Re: Chatmøde i Mint Danmark

Postby wanthai on Sat Jun 29, 2013 7:35 pm

Hej

Prøv lige at checke det link til mintdanmark.dk. Hvad har den side med mint at gøre? :?:
wanthai
Level 1
Level 1

Re: Chatmøde i Mint Danmark

Postby wanthai on Tue Apr 01, 2014 10:52 am

Hej

Jeg ved godt det er en "gammel" tråd, men jeg forsøger alligevel.

Jeg synes det ville være fint hvis denne side kunne blive "hovedsiden" for os mintbrugeres forum.
Ikke fordi jeg har noget imod ubuntu danmark sitet, tværtimod, det har jeg haft rigtig mewget glæde af.
Men fordi det vil være meget mere overskueligt for nytilkomne brugere af Mint, der erfter min mening er det system der appelerer allermest til "forhenværende" windows brugere.
Jeg tror at der kan forventes mange der skifter til Mint nu hvor XP ikke længere opdates af microsoft. Og Windows 8 er da noget af en gang hø, som jeg ikke kan acceptere. Kender mange efterhånden som er skiftet til Ubuntu og Mint p.g.a. win 8
wanthai
Level 1
Level 1

Return to Dansk (Danish)