Cinnamon valikot kokonaan suomenkielisiksi?

Tukifoorumi suomenkielisille käyttäjille
Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
prequel

Cinnamon valikot kokonaan suomenkielisiksi?

Post by prequel »

Onko nuo Cinnamonin valikoiden suomennokset puutteelliset Mint 13:ssa vai miksi ne on englanninkieliset?
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
FireSoul
Level 3
Level 3
Posts: 147
Joined: Mon Jan 28, 2013 5:15 am

Re: Cinnamon valikot kokonaan suomenkielisiksi?

Post by FireSoul »

prequel wrote:Onko nuo Cinnamonin valikoiden suomennokset puutteelliset Mint 13:ssa vai miksi ne on englanninkieliset?
Moi.

Ota kielipäivitykset siihen,niin saat paljon Suomenkielisenä.
Tässä Cinnamon 14.1 melkein kaikki Suomeksi minulla,ainoastaan toimisto-ohjelmien nimet akuperäiset.
Tässä ne löytyy Valikko/Asetukset/Kieliasetukset,noiden kautta haet päivityksiä sillon'tällön.
Noin minä sain melkein kokonaan.
Nuo valikot englanniksi MENU/SETTINGS/LANGUAGES.
prequel

Re: Cinnamon valikot kokonaan suomenkielisiksi?

Post by prequel »

On ne kielipaketit asennettu, mutta ei auta. Minulla on siis alareunassa Valikko suomeksi, sitten otsakkeet englanniksi ja taas Ohjelmat suurimmaksi osaksi suomeksi.

Kuva kertonee asian paremmin:

Image
FireSoul
Level 3
Level 3
Posts: 147
Joined: Mon Jan 28, 2013 5:15 am

Re: Cinnamon valikot kokonaan suomenkielisiksi?

Post by FireSoul »

Moi.
Niitä päivityksiä olen hakenu useamman kerran,noin viikon välein ja nyt melkein kaikki vaihtunut.
Ei tule kerralla kaikki.
Luulis eri versioihin saavan samat päivitykset,oli alkuun minullakin Mint 12 :ssa erinlaiset ja joitain ei kokonaan.
Kokeile sopivin välein uudestaan saada ne.Huomasin joskus ettei kaikkia voinu ladata huoltotaukojen takia.
Tuolla kieliasetuksissa kannattaa mennä kohtaan poista ja asenna kieliä,siellä merkitse Suomi ruksilla ja toteuta järjestelmän laajuisesti.
Katso että Suomi on ylimmäisenä kielivalikossa,kun nuo tehtynä.
Locked

Return to “Suomi - Finnish”