New traslation team for INTERLINGUA

Help translate Linux Mint to other languages
Forum rules
No support questions here please. Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
Karmint
Level 1
Level 1
Posts: 3
Joined: Thu Mar 17, 2016 4:58 am

New traslation team for INTERLINGUA

Post by Karmint »

:D :) :shock: :? :oops: :lol: :idea: :roll:
Salutes a totes.
Io desira reunir un gruppo pro le localisation de Linux Mint in interlingua.
Interlingua le esperanto que tu jam comprende!
Nonne? :wink:
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
User avatar
xenopeek
Level 25
Level 25
Posts: 29511
Joined: Wed Jul 06, 2011 3:58 am

Re: New traslation team for INTERLINGUA

Post by xenopeek »

Immagino che si può anche parlare italiano. Poiché non vi sono altoparlanti Interlingua qui, e Google Traduttore non sa Interlingua, si può scrivere in italiano per favore? Così con Google Traduttore possiamo leggerlo in inglese.

--

I imagine you can also speak Italian. As there are no Interlingua speakers here, and Google Translate doesn't know Interlingua, can you write in Italian please? So with Google Translate we may read it in English.
Image
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16228
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: New traslation team for INTERLINGUA

Post by Moem »

Karmint wrote:Nonne? :wink:
Not really, no. Sorry!
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Karmint
Level 1
Level 1
Posts: 3
Joined: Thu Mar 17, 2016 4:58 am

Re: New traslation team for INTERLINGUA

Post by Karmint »

xenopeek wrote:Immagino che si può anche parlare italiano. Poiché non vi sono altoparlanti Interlingua qui, e Google Traduttore non sa Interlingua, si può scrivere in italiano per favore? Così con Google Traduttore possiamo leggerlo in inglese.

--

I imagine you can also speak Italian. As there are no Interlingua speakers here, and Google Translate doesn't know Interlingua, can you write in Italian please? So with Google Translate we may read it in English.
Ciao, si io sono italiano, ma sono convinto che interlingua con un po' di buona volontà sia comprensibile a più persone che l'italiano. Desidero farti e fare a tutti i lettori gli auguri di Pasqua con questo mio dono per tutti gli utenti di Linux Mint e per tutti gli interlinguisti.
Isto es mi dono de Pascha 2017 :)
https://linuxmint.com/documentation/use ... a_18.1.pdf
Le Guida official de Linux Mint version 18.1 Cinnamon que io rendeva e localisava, ex le original in svedese, in interlingua e in italiano.
Iste guida non es ancora disponibile in anglese, assi qui lo desira pote la leger in interlingua o in italiano.
Le altere linguas disponibile es greco e germano.
Bon Pascha 2017.
Last edited by xenopeek on Sat Apr 15, 2017 11:00 am, edited 1 time in total.
Reason: fixed broken link
Locked

Return to “Translations”