[SOLVED]TeamSpeak

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
Charles_NL

[SOLVED]TeamSpeak

Post by Charles_NL »

Ik zou graag op mijn beide computers het programma TeamSpeak willen installeren. Echter, in Softwarebeheer staat deze er niet bij, helaas.
Op hun eigen website staat wel een download voor Linux; halverwege de pagina. Maar dat is dus buiten de softwarebronnen van Linux...
Wat nu? Ervan afzien of toch maar downloaden van hun eigen website, met alle risico's die er zijn. Immers, het gaat buiten Linux om.
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 2 times in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
User avatar
capivara
Level 3
Level 3
Posts: 190
Joined: Fri May 09, 2014 2:49 am
Location: Almere, Netherlands

Re: TeamSpeak

Post by capivara »

Ik heb dat bij een aantal mensen geïnstalleerd en het werkt prima.

Er is wel meer bekende (soms veel gebruikte software) die niet in de officiële softwarebronnen staat. Je kunt niet alles hebben :)

Hans
All my computers are in Mint condition.
Charles_NL

Re: TeamSpeak

Post by Charles_NL »

Ik heb 'm inmiddels gedownload maar verder kom ik niet. Mijn computer weet niet wat ie ermee moet :(
En met google kom ik ook niet verder. Installeren zou moeten met een rechtsklik en dan kiezen voor program. Maar die keuze zie ik er niet bij staan...

Als het op mijn laptop al niet wil werken, dan ga ik zeker geen risico nemen om deze software op mijn 'hoofdcomputer' te zetten.
Charles_NL

Re: TeamSpeak

Post by Charles_NL »

Het is me alsnog gelukt om TeamSpeak te installeren onder mint 13 :)
Kreeg elders een link naar deze youtube video waarin het stap voor stap uitgelegd wordt.

Wat mij echter niet duidelijk wordt is waar het desktop-pictogram te vinden is en hoe ik de taal kan wijzigen in Nederlands.
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”