garmin gebruiken op linux

Dutch Forum

Moderators: Moem, xenopeek

Post Reply
minyton
Level 1
Level 1

garmin gebruiken op linux

Post by minyton » Mon Dec 21, 2015 10:28 am

Hallo,
Ben sinds kort gebruiker van Linux. Bij mijn voorstelling heb ik o.a aangegeven dat een van mijn hobby's geocachen is. In het kort,iemand verstopt iets en zet hier van de coordinaten op internet. Al of niet versleuteld . Wil je deze gaan zoeken download je deze gegevens en zet ze op een GPS onvanger. Deze leid je dan naar de verstopplek waar je kunt loggen dat je deze gevonden hebt.
Het overgrote deel van de GPS apparatuur komt van Garmin.De samenwerking met Windows is uitstekend ....maar hoe ik ook gezocht en geprobeerd heb het lukt niet onder Linux. Gelukkig heb ik beide op de PC staan dus ik kan vooruit. Mijn vraag.... is dit op Linux ook mogelijk en evt. hoe. Groet Minyton.

Moem
Level 17
Level 17

Re: garmin gebruiken op linux

Post by Moem » Mon Dec 21, 2015 10:44 am

Ton, dat is een goede vraag, die zal ik eens aan mijn partner stellen. Die gebruikt al heel lang Linux, en we hebben een Garmin Nüvi in de auto. Dus ik zal hem eens vragen hoe hij zijn kaarten update.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!

Pjotr
Level 20
Level 20

Re: garmin gebruiken op linux

Post by Pjotr » Mon Dec 21, 2015 11:13 am

Jullie hebben beiden een persoonlijk bericht van mij, via de forumprogrammatuur. :)
Tip: 10 things to do after installing Linux Mint 19 Tara
Keep your Linux Mint healthy: Avoid these 10 fatal mistakes
Twitter: twitter.com/easylinuxtips
All in all, horse sense simply makes sense.

Post Reply

Return to “Nederlands (Dutch)”