linux en iphones stinks big time

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
mach50

linux en iphones stinks big time

Post by mach50 »

waarom deze titel ?
Omdat het gewoon weg de waarheid is , ik zal me nader verklaren.
apple bepaald geheel wat er gebeurt met uw iphone niet jij enkel apple zelf .
uit testen blijkt als u ergens een oude iphone 5 hebt en u hebt uw software uptodate naar 11.3.3 kan u niet meer terug keren wat u ook doet het is niet meer mogelijk.
zelfs in fabrieks herstel krijgt u de zelfde ios voor geschoteld de 10.3.3 dus dit word niet echt terug naar de fabrieks instelling gebracht .
ook word u meteen verplicht om uw apple id en passwoord in te geven bij fabrieks herstel of je mag uw iphone in de vuilbak werpen (getest 100%)

ik wil vrij zijn met een volgende gsm ,voor mij nooit geen iphone meer , ook iphone en linux werken niet echt vriendelijk met elkaar met de iso 10.3.3

dus als u denkt terug te kunnen naar de aangekochte versie en iso .... vergeet het ,lukt niet .

dit is getest in itunes in gehele reset ,maar toch terug weer alles zelfde enkel een blank gsm ,maar ik wil deze gsm kunnen gebruiken zonder apple toestanden , ik heb nog iets zeer interssant gezien op internet (die zou werken zonder apple )

speciaal software waar je ook de filmware kan terug zetten zoals je hem hebt gekocht , maar via itunes vergeet het lukt niet.
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 2 times in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
mach50

Re: linux en iphones sucks big time

Post by mach50 »

dit is aan gemaakt als voor verkoop , maar zonder apple id en paswoord kom je niet meer in je iphone , 2 mogelijkheden een bestaan id of voor verkoper een nieuw id aanmaken , (pas op apple checkt dat zeer grondig) dit vind ik dus een schande , daarmee dat er zoveel boze mensen zijn op linux toestanden die de software up to date hebben maar in de knoei zitten met hun foto's of video's naar linux over te zetten , want de software is lockdown in de laatse versie van apple , en voor linux hebben ze nog niet echt de vesies up te date om te werken met deze software 100%
daarmee nooit geen iphone meer voor mij . :oops:
mach50

Re: linux en iphones sucks big time

Post by mach50 »

daarom je mag 1000 distros uit testen geen enkel distro als windows 10 werkt met alles meteen ,wat niet van linux kan gezegt worden.
daar zitten we nu al meer dan 10 jaar op te wachten ziede.
ik heb nog mee gemaakt dat de eerste versies van linux nog geen cd drive deftig konden herkennen .

in mijn ogen zijn veel distros in linux kw uitstraling veel beter dan windows maar als op compatible komt sucks linux bigtime

even dit testen of dit lukt https://istheapplestoredown.com/ios
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”