Startprobleen na update. NVIDIA

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Moem »

mintuser corrien wrote: kan ik vrijdag middag komen? Liefst zo rond 1 uur of zo.
Voor mij kan dat, maar ik ga even kijken of ik er hulp bij kan krijgen, want als je zo'n eind rijdt wil ik wel redelijk zeker weten dat het ook voor elkaar komt. en het kan zijn dat dit mijn kennis te boven gaat. Dus ik vraag dat even na.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Moem »

Ja, we hebben er ervaren hulp bij! 13:00 is goed; ik zal er zijn.

Hack42, Koningsweg 31a, 6816 TG Arnhem. Ingang aan de rechterkant van het gebouw, parkeerruimte is er genoeg.
Ik raad aan om wat broodjes of zo mee te brengen, na zo'n eind rijden zullen jullie wel trek hebben.

Andere forumlezers ook van harte welkom. :wink:
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
mintuser corrien

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by mintuser corrien »

Moem wrote:
mintuser corrien wrote: kan ik vrijdag middag komen? Liefst zo rond 1 uur of zo.
Voor mij kan dat, maar ik ga even kijken of ik er hulp bij kan krijgen, want als je zo'n eind rijdt wil ik wel redelijk zeker weten dat het ook voor elkaar komt. en het kan zijn dat dit mijn kennis te boven gaat. Dus ik vraag dat even na.
Ik (wij) willen alles op één dag doen omdat een hotel te duur is voor ons. Dus het zal fijn zijn als alles kan.
Ik heb veel vertrouwen in je, hulp kan als je denkt dat het nodig kan zijn.
Dan wil ik ook graag weten waar ik naar toe moet komen.
Heel spannend of het in orde komt. Ook leerzaam denk ik.
Ik zou ook graag mijn swapfile verkleinen die is op het ogenblik meer dan 80 dus kaar kan 60 vanaf denk ik. Dit als het kan natuurlijk.

Heel vriendelijk in iedergeval
Cor
mintuser corrien

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by mintuser corrien »

Moem wrote:Ja, we hebben er ervaren hulp bij! 13:00 is goed; ik zal er zijn.

Hack42, Koningsweg 31a, 6816 TG Arnhem. Ingang aan de rechterkant van het gebouw, parkeerruimte is er genoeg.
Ik raad aan om wat broodjes of zo mee te brengen, na zo'n eind rijden zullen jullie wel trek hebben.

Andere forumlezers ook van harte welkom. :wink:
Ongelofelijke fijne mensen van LINUX.
Tot morgen

Vriendelijke Groet
Cor
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Moem »

Tot morgen!
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Corrien

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Corrien »

Moem wrote:Tot morgen!
Gisteren was het een spannende dag. Gelukkig dankzij MOEM (even in hoofdletters) is het probleem verholpen. Deze vrouw weet wat ze doet.
Ik was sprakeloos en heel blij dat mijn Mint weer werkt als een tierelier.
Slechts wat kleine zaakjes moet ik nog even uitzoeken zoals de muis welke als het ware een voetafdrukje nalaat als ik hem gebruikt er kunnen dus 5 tot 20 muisafdrukken staan, deze verdwijnen als ik de muis weer gebruik.

Nogmaals ik bedank MOEM voor haar enorme bijdrage aan het verhelpen van mijn NVIDIA probleem. Ook wist zij wat andere verstellingen te doen zoals het verkleinen van de swap file.

Groet aan Moem en andere bijdragers van dit forum
Corrien
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Moem »

*wuift hartelijk naar Corrien*
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Charles_NL

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Charles_NL »

Fijn dat jou problemen nu opgelost zijn. Het was de lange reis klaarblijkelijk waard, zal feitelijk een dagtocht geworden zijn.
Moem wrote:Ik houd namelijk geregeld Linux-inloopavondjes in onze hackerspace in Arnhem, en daar help ik mensen met dit soort problemen; als ik er niet uitkom (wat altijd kan, want ik ben nog niet zo lang bezig met Linux) hebben we daar een paar echte gurus bij de hand.
Goed om te weten.
Zijn er ook Linux-inloopavondjes (of daarmee vergelijkbaar voor Linux-users) in de Randstad, voor zover jij weet?
User avatar
Pjotr
Level 23
Level 23
Posts: 19873
Joined: Mon Mar 07, 2011 10:18 am
Location: The Netherlands (Holland) 🇳🇱
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Pjotr »

Corrien wrote:Slechts wat kleine zaakjes moet ik nog even uitzoeken zoals de muis welke als het ware een voetafdrukje nalaat als ik hem gebruikt er kunnen dus 5 tot 20 muisafdrukken staan, deze verdwijnen als ik de muis weer gebruik.
Maak daar eens een apart forumdraadje van (nieuwe vraag)? Post daarbij gelijk een volledig systeemoverzicht, op de volgende wijze: https://sites.google.com/site/computertip/inxi
Tip: 10 things to do after installing Linux Mint 21.3 Virginia
Keep your Linux Mint healthy: Avoid these 10 fatal mistakes
Twitter: twitter.com/easylinuxtips
All in all, horse sense simply makes sense.
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Moem »

Zijn er ook Linux-inloopavondjes (of daarmee vergelijkbaar voor Linux-users) in de Randstad, voor zover jij weet?
Ik weet dat niet, maar ik vond wel een paar interessante webadressen:
- https://buurtlinux.nl/zoek-hulp/
- https://opensource.hcc.nl/
- https://www.nllgg.nl/over-nllgg
- https://revspace.nl - je plaatselijke hackerspace

Dus ik zou daar eens rondsnuffelen, en zo mogelijk ernaar vragen.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Charles_NL

Re: Startprobleen na update. NVIDIA

Post by Charles_NL »

Bedankt voor de links :D
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”