internetverbinding

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
ensu

internetverbinding

Post by ensu »

Ik heb vorige week op een oude hp 7660 Pavillon Linux 18.2 vervangen door 18.3 omdat ik geen updates meer kreeg. Dat was ook het probleem bij 17.1.
Tot nu toe is dit wel goed gegaan maar vanmiddag heb ik ineens geen internetverbinding meer terwijl mijn MacBook en iPhone geen probleem daarmee hebben. Nog de vaste verbinding nog wifi werken. Waar zou dit aan kunnen liggen? De info op het scherm Netwerkverbindingen zegt me als digibeet niets. Alvast bedankt voor de moeite.
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
orschiro
Level 4
Level 4
Posts: 229
Joined: Mon Dec 04, 2017 2:56 am
Contact:

Re: internetverbinding

Post by orschiro »

En zegt het internet icon dat je verbonden bent of niet? Heb je daar een screenshot van?
ensu

Re: internetverbinding

Post by ensu »

orschiro wrote:En zegt het internet icon dat je verbonden bent of niet? Heb je daar een screenshot van?
Beste orschiro,
het icon in de onderste menubalk gaf aan dat er geen verbinding was; maar ondertussen is het probleem opgelost, waarschijnlijk ontstaan dat ik de hele middag de computer aan had, de ventilator een paar keer hoorde draaien maar het is vermoedelijk allemaal te lang geweest. Vanmorgen geen enkel probleem. Dus we wachten maar af. Ondertussen heb ik een nieuwe vraag, zal die via de HP stellen want ik moet de vraag kopiëren; werk nu op mijn MacBook.
In ieder geval bedankt voor de moeite.

Groet,

Ensu.
ensu

Re: internetverbinding

Post by ensu »

probleem opgelost
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”