Meltdown USB en Nidia

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
duckduckgo66
Level 4
Level 4
Posts: 260
Joined: Sun Oct 01, 2017 3:11 am

Meltdown USB en Nidia

Post by duckduckgo66 »

Hallo, ik probeer het even met een nieuwe post omdat ik denk dat de meeste mensen denken dat de andere post is opgelost.
viewtopic.php?f=67&t=261896

Ik heb dus geprobeert om me te beschermen tegen meltdown en spectre.

Op onderstaand link staat om de Nidia drivers te upgraden naar de laatste firmware 384.111
https://blog.linuxmint.com/?p=3496
(Nu gebruik ik fieware 340.102)

Zodra ik dit doe via de Synaptic Update Manager ziet mijn systeem geen enkele USB stick meer.
Ik kwam er gelukkig snel achter omdat ik iets op USB stickmoest zetten, en het laatste was ik had gedaan was het updaten van Nivdia firmware.

Ik heb toen even Ge-googled, en zag staan om usbmounth te installeren, maar na dit gedaan te hebben werkten alle stick nog steeds niet.
Ik heb toen maar weer de laatset drivers van Nvida via Synaptic Update Manager gedeinstalleerd.

Al met al vind ik het erg jammer omdat ik probeer een probleem op te lossen, en dan doet zich plotseling een heel ander probleem voor
van geheel andere aard. Ik begrijp ook niet goed wat de Nividia kaart firmware te maken heeft en mijn USB poorten.

Maar goed, de vraag is dan weer: wat te doen, het zo laten of kan ik nog iets anders proberen.
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”