opstart LM 19.0 opgelost

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
draak1955

opstart LM 19.0 opgelost

Post by draak1955 »

Hallo geachte LM gebruikers, Ik probeer te begrijpen waarom de opstart van me Home systeem LM 19.0 zolang duurt. Mijn vraag is de opstart LM 19.0 zie ik staan OPSTART tijd staan, wat houd dit in, is dit nodig.? Kan ik dit uitzetten! (zie bijlage)
opstart toepassing.png
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 2 times in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16224
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: opstart LM 19.0

Post by Moem »

Ik zie dat niet staan; wel het woord 'vertraging'. Dat betekent dat de toepassing waar dat bij staat, pas een bepaald aantal seconden na het opstarten van de computer wordt gestart. Die toepassing is namelijk nog niet meteen nodig. Of hij kan zijn werk pas doen als de computer contact heeft gemaakt met internet.
Het betekent niet dat de hele computer moet wachten tot die seconden voorbij zijn en het heeft dus niets met traag opstarten te maken.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
draak1955

Re: opstart LM 19.0

Post by draak1955 »

Hallo Moem, dank je wel voor je reactie, Opstart of net wat je zegt Moem, vertraging, helemaal mee eens. Dank je wel. Eigenlijk wat ik dan begrijp, nu dat deze software (om het voor me een beeld te vormen) in een opstart fase komt. Dan blijf ik der af.
Dit soort belangrijke opstart vertragingen kan ik eigenlijk nergens vinden,(geen PDF of boek) vandaar me reactie. Ik ben blij ik even op de deur mocht kloppen, dank je Moem, groetjes draak1955
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”