Systeemmonitor processen opgelost is BUG

Dutch Forum

Moderators: Moem, xenopeek

Post Reply
Fedde
Level 1
Level 1

Systeemmonitor processen opgelost is BUG

Post by Fedde » Wed Mar 13, 2019 3:06 pm

Hallo allemaal had een vraag: Systeemmonitor processen
Is prioriteit van Pulsaudio N/A Zeer hoog
De overige onderdelen/processen staan op N/A Normaal.
Pulsaudio zeer hoog.png
gr Fedde
Last edited by Fedde on Sun Mar 17, 2019 1:04 pm, edited 1 time in total.

Pjotr
Level 21
Level 21

Re: Systeemmonitor processen

Post by Pjotr » Wed Mar 13, 2019 3:40 pm

Ja, en?

Geen flauw idee waarom. Maar ga er maar gerust vanuit, dat de standaardinstellingen voor dat soort zaken goed geregeld zijn. Niet nodeloos mee gaan lopen klooien dus. :wink:
Tip: 10 things to do after installing Linux Mint 19.2 Tina
Keep your Linux Mint healthy: Avoid these 10 fatal mistakes
Twitter: twitter.com/easylinuxtips
All in all, horse sense simply makes sense.

draak1955
Level 2
Level 2

Post by draak1955 » Sun Mar 17, 2019 12:04 pm

Hoi Fedde Systeemmonitor processen Pulsaudio N/A Zeer hoog
asound.conf is een configuratie file voor je Pulsaudio server, normaal gesproken is dat eigenlijk Pulsaudio met bluetooth device voor je profile die je kan gebruiken voor je headset, koptelefoon.
https://stackoverflow.com/questions/910 ... 1#14401581

Ik was kijken in mijn systeem en stond die ook op zeer hoog. Wat ik wel weet uit het verleden toen Linux-mint Mate (18.3)stond dit ook al op hoog. Ook wat ik toen zag problemen met Pulsaudio er waren, we kregen een update en eigenlijke update zag ik ook al dat Pulsaudio zelfde stond dus ook N/A Zeer Hoog. Ik vermoed dat de update dit dan stabieler heeft gemaakt. Is een belangrijk onderdeel van je sound.
gr draak1955 (blijft apart)
(ps)
(daemon) [pulseaudio] bluez5-util.c: GetManagedObjects() failed: org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or the network connection was broken.

Fedde
Level 1
Level 1

Post by Fedde » Sun Mar 17, 2019 12:58 pm

Ja,
[pulseaudio] bluez5-util.c: GetManagedObjects() failed: org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired, or the network connection was broken.

Zet ik het uit heb ik een probleem met bluetooth en linux is dit geintergreerd. Zag ook daemon die waarschijnlijk dit op deze manier ondersteunt, Clem zei al op youtube dat het deel uitmaakt van een process. Was ongerust maar ik snap nu waarom. DBUS kan ik uitzetten is de error weg. Maar houd het in de gaten.

https://wiki.archlinux.org/index.php/Ne ... nd_support

Wat ik nu begrijp is de NetwerkManager kan switche offline en online.
En hier noemen hun het een BUG: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1222113

bedankt voor je reactie

Post Reply

Return to “Nederlands (Dutch)”