19.3 wat probleempjes

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
RemonK
Level 4
Level 4
Posts: 395
Joined: Wed Feb 06, 2019 6:32 pm
Location: Land van Umme
Contact:

19.3 wat probleempjes

Post by RemonK »

- Het begon met het startmenu en de hele taakbalk layout die compleet door elkaar gehutseld was.

- Soms als ik op een icoon van een minimized window klik schiet ik met window en al naar een andere workspace.

- Soms met starten van programma's bevind ik me ineens op een andere workspace. In het begin erg verwarrend als ineens al je andere openstaande windows "afgesloten" zijn en je je afvraagd confused er aan de hand is. Tot je tot de conclusie komt dat je niet op nr 1 zit, waar alles nog steeds openstaat.

- Als ik een window wil verplaatsen naar een andere workspace, klik linksboven op de titelbalk, kies dan 'naar ander werkblad verplaatsen' geeft hij al mijn openstaande windows verdeeld over de 4 workspaces weer. Terwijl de andere 3 leeg zijn!
De nummers achter de workspace namen zijn niet het aantal windows, maar het nummer van de workspace! :lol:

-Ik heb nu al een paar internet pagina's gehad waarbij ik ze niet in beeld kreeg, vooral aanmeld, registreer pagina's!

- En ik heb er nog een, het bestaande grubmenu krijg ik niet meer te zien??? Ik ben daar kweetniet hoelang mee bezig geweest om grafisch naar me zin te krijgen en nu heeft mint dar zijn eigen idee van gemaakt. Als ik doorstart dan krijg ik alleen nog ff mijn oude achtergrond te zien. Beetje jammer..
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
Het leven is net een kartbaan; Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!
Joeptjoep - Feestboek
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”