Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
BartSr
Level 4
Level 4
Posts: 324
Joined: Thu Nov 15, 2012 8:26 am
Location: Hardenberg

Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Post by BartSr »

Mijn eerdere vraag over dit onderwerp is ten onrechte afgesloten
Xenopeek zegt
omdat je hulp vraagt met illegale activiteiten.
Wat is er illegaal aan? ONS biedt de mogelijkheid deze en andere afleveringen te zien. Het enige wat ik vraag is naar een mogelijkheid dit zien uit te stellen :mrgreen:
Bart
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16228
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Post by Moem »

Als ze die mogelijkheid niet op de site aanbieden, kun je constateren dat het dus niet de bedoeling is.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Charles_NL

Re: Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Post by Charles_NL »

BartSr wrote:Wat is er illegaal aan? ONS biedt de mogelijkheid deze en andere afleveringen te zien. Het enige wat ik vraag is naar een mogelijkheid dit zien uit te stellen :mrgreen:
Bart
Je vraag gaat echter over downloaden, dat is iets anders dan gewoon op een later tijdstip kijken. Daarvoor hebben ze op hun website uitzending gemist.

Verder staat er bij de rubriek "Veelgestelde vragen" het volgende:
Helaas mogen we bij ONS niet zomaar alle oude series en programma's herhalen. Wij mogen alleen programma's uitzenden indien wij expliciete toestemming van de eigenaren van het materiaal hebben. Het komt regelmatig voor dat wij van de eigenaren van series niet direct de uitzendrechten van alle seizoenen van de desbetreffende serie krijgen
Dit is precies de reden waarom je niet kan downloaden.
BartSr
Level 4
Level 4
Posts: 324
Joined: Thu Nov 15, 2012 8:26 am
Location: Hardenberg

Re: Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Post by BartSr »

Charles_NL wrote: Thu Sep 24, 2020 7:23 am
BartSr wrote:Wat is er illegaal aan? ONS biedt de mogelijkheid deze en andere afleveringen te zien. Het enige wat ik vraag is naar een mogelijkheid dit zien uit te stellen :mrgreen:
Bart
Je vraag gaat echter over downloaden, dat is iets anders dan gewoon op een later tijdstip kijken. Daarvoor hebben ze op hun website uitzending gemist.

Verder staat er bij de rubriek "Veelgestelde vragen" het volgende:
Helaas mogen we bij ONS niet zomaar alle oude series en programma's herhalen. Wij mogen alleen programma's uitzenden indien wij expliciete toestemming van de eigenaren van het materiaal hebben. Het komt regelmatig voor dat wij van de eigenaren van series niet direct de uitzendrechten van alle seizoenen van de desbetreffende serie krijgen
Dit is precies de reden waarom je niet kan downloaden.
Ik begrijp het. Maar daarom het item af te sluiten vind ik onjuist
User avatar
Moem
Level 22
Level 22
Posts: 16228
Joined: Tue Nov 17, 2015 9:14 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kan ik in Linux een film downloaden? (2)

Post by Moem »

Vragen naar illegale software, of naar illegaal gebruik van software, zijn strijdig met de forumregels. En daarom mag een onderwerp daarover worden afgesloten.
Zouden we dat niet doen, dan zou het forum daarmee in de moeilijkheden kunnen komen vanwege het toestaan of zelfs aanmoedigen van illegale aktiviteiten. En dat wil niemand.
Image

If your issue is solved, kindly indicate that by editing the first post in the topic, and adding [SOLVED] to the title. Thanks!
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”