Onwillige stick

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
nahjo
Level 4
Level 4
Posts: 258
Joined: Sat May 06, 2017 10:46 am

Re: Onwillige stick

Post by nahjo »

Als ik het goed heb dan is er op usb (extern en intern) aangesloten een webcam, bluetooth en een logitech draadloze muis en verder niets.
Charles_NL

Re: Onwillige stick

Post by Charles_NL »

Ik zit ook mee te denken en mee te lezen.
Als ik het goed begrijp is het een dual-boot systeem met Windows. Wordt die stick wel gezien en herkend in Windows?
Waar ik aan zit te denken is of de optie "fast-boot" in de bios wel is uitgeschakeld? Zo niet, alsnog doen.

Onder linux ga je naar Configuratiecentrum, Instellingencentrum en dan aanklikken Bureaubladinstellingen. Er floept een nieuw venster op met de naam Werkomgevingsinstellingen en kijk daar of de instelling Aangekoppelde opslagmedia ingeschakeld staat.
Mogelijk is dit de oplossing, maar dat vernemen we dan wel.
BartSr
Level 4
Level 4
Posts: 324
Joined: Thu Nov 15, 2012 8:26 am
Location: Hardenberg

Re: Onwillige stick

Post by BartSr »

Charles_NL wrote: Wed May 26, 2021 12:53 pm Ik zit ook mee te denken en mee te lezen.
Als ik het goed begrijp is het een dual-boot systeem met Windows. Wordt die stick wel gezien en herkend in Windows?
Waar ik aan zit te denken is of de optie "fast-boot" in de bios wel is uitgeschakeld? Zo niet, alsnog doen.
Onder linux ga je naar Configuratiecentrum, Instellingencentrum en dan aanklikken Bureaubladinstellingen.
Hallo Charles,
In het bios van mijn Acer zie ik geen optie "fast-boot" en in Linux Cinnamon zie ik geen Configuratiecentrum :mrgreen:
In Windows zie ik'm ook niet
Locked

Return to “Nederlands - Dutch”