Mikä kortinlukija Mintun kanssa?

Tukifoorumi suomenkielisille käyttäjille
Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Locked
vilsu
Level 3
Level 3
Posts: 175
Joined: Wed Jan 16, 2013 2:31 pm

Mikä kortinlukija Mintun kanssa?

Post by vilsu »

Hei!

Minun pitäisi löytää kortinlukija SD HC -korteille. Onko kellään kokemusta mikä ulkoinen USB -liittoinen kortinlukija toimisi todistettavasti Mintulla?

-vilsu-
Last edited by LockBot on Wed Dec 28, 2022 7:16 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic automatically closed 6 months after creation. New replies are no longer allowed.
FireSoul
Level 3
Level 3
Posts: 147
Joined: Mon Jan 28, 2013 5:15 am

Re: Mikä kortinlukija Mintun kanssa?

Post by FireSoul »

vilsu wrote:Hei!

Minun pitäisi löytää kortinlukija SD HC -korteille. Onko kellään kokemusta mikä ulkoinen USB -liittoinen kortinlukija toimisi todistettavasti Mintulla?

-vilsu-
Moi.
En tiedä ulkoisien toimivuutta,mutta koneen oma muistikortinlukijan paikka toimii hienosti.
Käytän sovitteita eri kokoisille muistikorteille ja kaikki toiminu.Kameran,miniSB kortteja käyttäny.
Luulisin Mintin tunnistavan ulkoisetkin.Tulostimissa joutuu joskus hakemaan ohjelmat pakettiluettelosta merkin mukaan.
Yleisimmin käytetyt merkit yleensä tunnistaa helpommin.
vilsu
Level 3
Level 3
Posts: 175
Joined: Wed Jan 16, 2013 2:31 pm

Re: Mikä kortinlukija Mintun kanssa?

Post by vilsu »

MInullakin on toiminut muistikortit yleensä mutta SD High Capacity ei pelitä. No, mennään muinaisen XP -asennuksen kautta, mutta harmittaa palata XP:ltä apua pyytämään.
vilsu
Level 3
Level 3
Posts: 175
Joined: Wed Jan 16, 2013 2:31 pm

Re: Mikä kortinlukija Mintun kanssa?

Post by vilsu »

Hei vaan!

Ostin tällaisen Kinstonin kortinlukijan Mintiin ja hyvin on havainnut ja toiminut kaikki kortit millä olen kokeillut.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... rtinlukija

Eli suosittelen lämpimästi. Jos ongelmia kännykän liittämisessä koneeseen, niin kannattaa ottaa muistikortti pois ja tällä lukijalla siirtää kaikki tavara kortille.
Locked

Return to “Suomi - Finnish”