OpenGl kysymys

Finnish Forum
Post Reply
malmilandia
Level 1
Level 1

OpenGl kysymys

Post by malmilandia »

Mitä tarkoittaa kuvan ilmoitus? Liittyy Cairon käynnistykseen, kun käynnistän sen tuolta valikosta?
Attachments
Opengl.png

malmilandia
Level 1
Level 1

Re: OpenGl kysymys

Post by malmilandia »

Itse itselleni vastaten, nyt Cairo toimii, mutta sen kanssa tuli tehtyä jotain käsittämätöntä, kun ohjelmapäivitykset on kaikki koneessa, siis aivan kaikki, jokaisen kohdalla on merkattu asennetuksi? Droxpox toimii, Cairo toimii, Yle ja Mtv toimii ja kaikki videot, mitä olen kokeillut? Firefox kaatui kerran, mutta nousi itse uudestaan pystyyn ja sen jälkeen on käynyt häiriöttä!

kukamuumuka
Level 16
Level 16

Post by kukamuumuka »

Kaikki toimii = normaalitilanne kun käytät linuxia .. :wink:

malmilandia
Level 1
Level 1

Post by malmilandia »

administrollaattori wrote:Kaikki toimii = normaalitilanne kun käytät linuxia .. :wink:
Tuossa on totuuden jyvää mukana, mutta alku on aina hankalaa, niin kuin Linuxin käytössäkin on aina jokaisella alku hankaluuksia. Minä olen sentään joskus käyttänyt Linuxin eri versioita, mutta silti olen hakannut välillä päätä seinään, kun ei muista, eikä osaa. Nyt olen saanut toimivan Mintin, eikä siinä enää ole mitään suurempaa asentamista, kun työpöytäkin alkaa olemaan mieluinen. Jotain suomennoksia ja oikolukuja vielä kaipailen, mutta kait nekin löytyy, jos on löytyäkseen. Luulen kun nuorimmainen huomenna käy täällä koiransa hakemassa hoidosta ja näkee tämän, niin tahtonee myös tämän? Hän kun jo ennestään on käyttänyt Ubuntua. :D

Post Reply

Return to “Suomi (Finnish)”