logitech wave keys toesenboard

Ondersteuningsforum voor Nederlandstalige gebruikers

Moderator: Moem

Forum rules
Topics in this forum are automatically closed 6 months after creation.
Post Reply
Peetals
Level 1
Level 1
Posts: 1
Joined: Thu Dec 28, 2023 12:31 pm

logitech wave keys toesenboard

Post by Peetals »

Ik heb net een Logitech wave keys toesenboard van mijn dochter gekregen, maar ik krijg hem onder linux niet aan de praat. In Windows werkt hij wel, maar nu kan ik met dit nieuwe toesenboard niet inloggen in linux, omdat bij het grub inlogscherm hij niet reageerd op dit toesenboard.
Ik heb in de bios gekeken of alles goed staat, daar staat alles goed, fast boot staat uit, en voor linux heb ik net, ingelogd met mijn oude bedrade toesenboard, de grub geupdate naar de laatste versie, maar ook als ik dan de wave keys van logitech aanzet, gebeurd er niets.
ik heb al wat rond gezocht, maar het is een zeer nieuw toesenboard van Logitech, dus ik vind hier nog niets van op het forum, buiten de draadloze toestenboard problemen, daarom heb ik de grub al geupdate, maar helaas.
Heeft iemand een suggestie?
Last edited by xenopeek on Thu Dec 28, 2023 12:42 pm, edited 1 time in total.
Reason: moved to the Dutch forum; the main support forums are in English only
User avatar
Koentje
Level 7
Level 7
Posts: 1581
Joined: Tue Jan 04, 2022 6:23 pm
Location: Netherlands

Re: logitech wave keys toesenboard

Post by Koentje »

Bluetooth toetsenbord? Waarschijnlijk word de bluetooth stick niet herkent door het systeem. Zowiezo niet voordat de kernel geladen word (in het grub menu dus).
Maar het zou helpen als je wat meer informatie over je systeem post.

Run inxi -Fxxxn in de terminal en kopie/plak het hier op het forum in code tags. (</> knop)
Post Reply

Return to “Nederlands - Dutch”