Ik heb een all-in-one printer van HP. En op mijn notebook staat Linux Mint 21.3 Mate.
Printen doet ie probleemloos en in het instellingencentrum (hoe bedenken ze die benaming? configuratescherm heette het vroeger) vind ik 'm terug onder afdrukbeheer. Echter, een document inscannen wil maar niet lukken, het standaard LM-programma Documentenscanner kan niks vinden... Zulks heb ik nooit eerder gehad met printers van HP. Iemand die raad weet?
[SOLVED] HP printer 2800-series
Moderator: Moem
Forum rules
Onderwerpen in dit forum worden automatisch gesloten 6 maanden na aanmaak.
Onderwerpen in dit forum worden automatisch gesloten 6 maanden na aanmaak.
[SOLVED] HP printer 2800-series
Last edited by Charles on Mon Apr 01, 2024 3:23 pm, edited 1 time in total.
Re: HP printer 2800-series
Probleem opgelost.
Op de website makkelijke linux tips staat te lezen dat IPP verwijderd moet worden klikkerdeklik en dat had ik dus gedaan. Heb het weer terug geÏnstalleerd en nu werkt mijn all-in-one printer weer volledig, inclusief de scanfunctie.
Wat op genoemde website staat te lezen is wat je juist niet moet doen.
Op de website makkelijke linux tips staat te lezen dat IPP verwijderd moet worden klikkerdeklik en dat had ik dus gedaan. Heb het weer terug geÏnstalleerd en nu werkt mijn all-in-one printer weer volledig, inclusief de scanfunctie.
- Pjotr
- Level 24
Re: HP printer 2800-series
Context is alles.... Er staat dat je dat moet verwijderen (en vervolgens een stuurprogje moet installeren), wanneer het ding niet werkt. Dat staat nota bene in het tekstblok pal boven het door jou aangehaalde tekstblok.Charles wrote: ⤴Mon Apr 01, 2024 3:23 pm Probleem opgelost.
Dus alleen dan. En dat is volledig correct en de juiste aanpak.
Tip: 10 things to do after installing Linux Mint 22 Wilma
Keep your Linux Mint healthy: Avoid these 10 fatal mistakes
Twitter: twitter.com/easylinuxtips
All in all, horse sense simply makes sense.
Keep your Linux Mint healthy: Avoid these 10 fatal mistakes
Twitter: twitter.com/easylinuxtips
All in all, horse sense simply makes sense.